Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji Dydaktycznej „Nauczanie Przedmiotów Ścisłych poprzez doświadczenie – oczekiwania vs rzeczywistość” organizowaną w ramach tegorocznych obchodów Święta Nauk Ścisłych w AGH – dni prof. Antoniego Hoborskiego.
Sekcja ds. Współpracy Edukacyjnej Centrum Rekrutacji AGH oraz Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Święta Nauk Ścisłych w AGH – Dni prof. Antoniego Hoborskiego dr hab. prof. AGH Jerzy Stochel serdecznie zapraszają nauczycieli, dyrektorów szkół oraz nauczycieli akademickich do udziału w Konferencji Dydaktycznej „Nauczanie Przedmiotów Ścisłych poprzez doświadczenie – oczekiwania vs rzeczywistość”, która odbędzie się w dniu 22 listopada 2024 r. (piątek) w Auli Centrum Dydaktyki AGH, ul. Reymonta 7, Kraków (budynek U-2) o godzinie 11:00.
W tym roku oferujemy Państwu możliwość wygłoszenia krótkiego wykładu, referatu lub przedstawienia działań podejmowanych w Państwa szkole lub uczelni w formie wystąpienia trwającego od 10 do 15 minut. To doskonała okazja, do podzielenia się swoimi doświadczeniami, realizowanymi projektami – zarówno samodzielnie jak i we współpracy z uczniami/studentami – oraz innowacyjnymi pomysłami na pracę z młodzieżą. Państwa inicjatywy mogą stać się inspiracją dla innych uczestników konferencji.
Aby potwierdzić swój udział w wydarzeniu, prosimy wypełnić formularz rejestracyjny. W przypadku chęci wygłoszenia prezentacji prosimy o wybranie opcji “Aktywny uczestnik” oraz zamieszczenie proponowanego tytułu i krótkiego streszczenia wystąpienia.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 30 października 2024 r.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zostanie potwierdzony zaświadczeniem.
Ramowy plan Konferencji:
10:30 – 11:00 | Rejestracja Uczestników |
11:00 – 11:15 | Rozpoczęcie spotkania |
11:15 – 12:45 | Blok 1 – wystąpienia prelegentów za Szkół Średnich i Uczelni |
12:45– 13:15 | przerwa |
13:15 – 15:00 | Panel dyskusyjny „Nauczanie Przedmiotów Ścisłych – oczekiwania vs rzeczywistość” |
15:00 – 16:00 | Blok 2 – wystąpienia prelegentów ze Szkół Średnich i Uczelni |