Regulamin wnoszenia opłat za kursy dokształcające „Rok Zerowy” z wykorzystaniem płatności elektronicznych
§ 1. Przedmiot regulacji
Niniejszy Regulamin określa zasady wnoszenia przez Uczestników opłat za kursy dokształcające „Rok Zerowy” z wykorzystaniem płatności elektronicznych w systemie e- RokZerowy dostępnym pod adresem: https://system.rokzerowy.agh.edu.pl/
§ 2. Definicje
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
AGH– rozumie się przez to Akademię Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie z siedzibą przy al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, posiadającą osobowość prawną na podstawie art. 9 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2024 r. poz.1571 t.j.), NIP 675 000 19 23, REGON 000001577; - Systemie e-RokZerowy – rozumie się przez to elektroniczny system dostępny poprzez domenę internetową https://system.rokzerowy.agh.edu.pl;
- Uczestniku – rozumie się przez to osobę zgłaszającą się do udziału w kursie dokształcającym „Rok Zerowy”;
- Regulaminie – rozumie się przez to niniejszy Regulamin, dostępny pod adresem https://www.rokzerowy.agh.edu.pl;
- Adresie elektronicznym – rozumie się przez to aktywne konto e-mail podane przez Uczestnika w czasie rejestracji w systemie e-RokZerowy albo w przypadku dokonywania płatności przez osobę trzecią wskazany przez nią adres e-mail;
- Opłacie – rozumie się przez to opłatę za uczestnictwo w kursie dokształcającym „Rok Zerowy”;
- Zarządzeniu Rok Zerowy – rozumie się przez to zarządzenie 41/2023 Rektora Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z dnia 1 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zasad organizacji kursów dokształcających „Rok Zerowy”;
- Zarządzeniu IFK – rozumnie się przez to zarządzenie nr 3/2023 Rektora Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z dnia 10 stycznia 2023 r. w sprawie Regulaminu organizacji innych form kształcenia w Akademii Górniczo Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
§ 3. Zasady wnoszenia opłat
- Uczestnik jest zobowiązany dokonać Opłaty zgodnie z zasadami i w terminach określonych w Zarządzeniu IFK.
- Wysokość Opłaty ustalana jest na podstawie zasad określonych w Zarządzeniu Rok Zerowy i dostępna na indywidualnym koncie Uczestnika w Systemie.
§ 4. Płatności
- AGH oferuje możliwość wnoszenia Opłaty z wykorzystaniem płatności elektronicznych za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych realizowanego przez PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068, występująca pod nazwą handlową: Przelewy24.pl.
- Dostępne dla Uczestników formy płatności to:
1) karty płatnicze: VISA, VISA Mobile, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, Visa Mobile;
2) Przelewy online
3) BLIK
4) PayPal - AGH lub Przelewy24 poinformuje Uczestnika o zaksięgowaniu środków na koncie.
§ 5. Reklamacje
- Reklamacje Uczestników lub potencjalnych Uczestników dotyczące płatności elektronicznych rozpatrują AGH lub Przelewy24.
- Uczestnik może zgłosić reklamację dotyczącą płatności elektronicznych AGH na adres mailowy: rokzerowy@agh.edu.pl w terminie 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Uczestnika, adres e-mail oraz szczegółowe okoliczności stanowiące powód złożenia reklamacji.
- AGH rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia dodatkowego postępowania wyjaśniającego, AGH zastrzega sobie prawo przedłużenie terminu do rozpatrzenia reklamacji na okres nie dłuższy niż kolejne 14 dni, pod warunkiem poinformowania Uczestnika o powodzie przedłużenia terminu.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony drogą mailową na Adres elektroniczny wskazany w Systemie.
- Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia i rozpatrywania reklamacji są dostępne na stronie internetowej Przelewy24 https://www.przelewy24.pl/reklamacje.
- Uczestnik zobowiązany jest zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od momentu, w którym nieprawidłowość dotyczącą nieautoryzowanej, niezrealizowanej lub nienależycie zrealizowanej płatności elektronicznej zauważył lub mógł z łatwością zauważyć.
- Reklamacja dotycząca stwierdzonych nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych płatności elektronicznych powinna zawierać co najmniej: numer płatności, kwotę płatności, tytuł płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę płatności a także, o ile są znane reklamującemu – nazwę banku i konto, z którego skierowana została płatność Uczestnika (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty lub dane innego dostawcy Uczestnika; w przypadku płatności SMS-em – numer telefonu, lub dane innego dostawcy Uczestnika), adres email, który został podany w zleceniu płatniczym, a także powód reklamacji, określenie podmiotów uczestniczących w transakcji oraz szczegółowy opis zdarzenia reklamacyjnego.
- Uczestnik może również zgłosić reklamację dotyczącą płatności elektronicznych AGH na adres mailowy: rokzerowy@agh.edu.pl w terminie 7 dni od wystąpienia nieprawidłowości. Reklamacja powinna spełniać wymogi określone w ust. 4.
§ 6. Zwrot opłaty
- Uczestnik ma prawo złożyć wniosek o zwrot Opłaty zgodnie z zasadami oraz w terminach określonych w Zarządzeniu IFK.
- Wniosek o zwrot opłaty należy złożyć na piśmie sporządzonym w postaci pisemnej opatrzonym własnoręcznym podpisem i przesłać na adres: al. A. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, budynek U- 2, pok. 101, albo na piśmie sporządzonym w postaci elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym przesłanym na adres mailowy: rokzerowy@agh.edu.pl. W razie pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zwrot Opłaty, AGH zwróci Uczestnikowi kwotę na wskazany rachunek bankowy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na rachunek karty Uczestnika, z której dokonano płatności.
§ 7. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych osób korzystających z usługi płatności elektronicznych za kursy dokształcające „Rok Zerowy”.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi płatności elektronicznych z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna jest pod adresem: www.agh.edu.pl/ochrona-danych-osobowych/informacja-administratora-o-przetwarzaniu-danych-osobowych
- W celu realizacji płatności niezbędne jest podanie przez Uczestnika następujących danych osobowych: imię, nazwisko oraz Adres elektroniczny.
- W celu realizacji usługi płatności elektronicznych dane osobowe, w zakresie Adresu elektronicznego, zostaną udostępnione podmiotowi, za pośrednictwem którego AGH realizuje płatności elektroniczne, t.j Przelewy24.
- Z chwilą przekazania danych osobowych określonych w ust. 4 w celach związanych ze świadczeniem usług płatniczych, administratorem tych danych są Przelewy24. Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników są dostępne w klauzuli informacyjnej dostępnej pod adresem: www.przelewy24.pl/obowiazekinformacyjny-rodo-platnicy.
§ 8. Zmiana Regulaminu
- AGH może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów, w szczególności prawnych lub technicznych.
- Uczestnik zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu i przyczynie takiej zmiany w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej rekrutacji w AGH przez 14 dni przed jego wejściem w życie.
- W przypadku dokonywania płatności elektronicznej Uczestnik akceptuje lub odmawia akceptacji postanowień zmienionego Regulaminu.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności:
- ) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.);
- ) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.);
- ) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz.1781).